mucu ey allahim ne o oyle ben Erzurum’da oturuyorum Su değilde elektriğim sürekli aynı geliyordu hiç böyle bir TL bile inme yoktu babam dedi ki onlar dedi otomatik yazıyor olabilir bence siz arayın bazen saatler karışmış oluyor muhakkak üstüne düşün suyu açık bıraksan o kadar gelmez ya