kayrasehr Merhaba hanımlar 7.5 aylık bebeğim var kulak ağrısı çekiyor çörek otu yağı bi damla damlatınca iyi geliyormuş yapan sonuç alan var mı
Tesmert kayrasehr merhaba geçmiş olsun bizde çekiyoruz ne yaptınız geçtimi antibiyotik kullanıyoruz ama geçmedi çok ağlıyor
Tesmert Mtzzeynep ateşi vardı ertesi gün hemen doktora götürdüm kuşağı kızarmış dedi antibiyotik yazdı gece sürekli ağladı kulağını çekti durdu ateşi 3 gün düşmedi sonrasında kbb götürdüm sıvı birikmiş dedi bir daml verdi. Doğal rahatlattı kızımı
kadr55_ Iyi geceler bnmde 5 ay 10 günlük kızım aynı ateşi yok ama kulağını cekiştiriyor sürekli akar gibide kulagi iki defa götürdüm hem acile hem çocuk doktoruna bsy yok dediler ama hala aynı