sedefsss mustela alın o halde. Bir dahaki kontrol zamanı bu konuyu doktorunuza söylerseniz oda öneride bulunur mutlaka. Biz de mustela kullanmaya başladık. Biraz rahatlıyor ama yine tekrarlıyordu. Hep vardı doğduğundan beri. Ara ara olup geçiyordu. Bir keresinde denk geldi kontrol zamanı yine yüzü kizarikti. Özellikle ağız çevresi ve çenesi. Doktorumuz bu bebeğin cinkosu düşük dedi tahlil bile yapmadan takviye verdi. Kullandık ikinci günden sonra kaybolmaya başladı. Bir daha da tekrar etmedi.