Bebegım 9 aylık yanı 27sinde 9 olucak
2800 doğdu kılosu 9 100 şuan doktora sorduğumda gayettt iyi dedi.ama aklıma takıldı acaba zayıfmı diye en son 8 . Ayda 8.800 felandı
Ama bu ara dış çıkarıyor ve hastaa ayrıca asırı hateketlı oglum hıc durmuyor.
Sizce nasıl?
Not emiiiyor günde 3 kez mama ve 2 kez ek gıda.. ?
Sizce az mı beslenmesı