14 aylık oğlum kolik bebekti. 7 ay gaz sancısı ile uğraştık. Ama ağlamaları asla bitmedi hiçbir sağlık problemi yok şükürler olsun ama artık benim psikolojim bozuldu. Sürekli bağırıyor saatlerce ağlıyor gözünden yaş da akmıyor. Avazı çıktığı kadar bağırıyor. Oyun oynatmaya çalışıyorum etkinlik yapalım diye uğraşıyorum yok. Hepsinde sorun çıkıyor. Artık dişlerim sızlıyor o ağlarken. Gece dişlerimi sıkmaya başlamışım. Ne yapacağım bilmiyorum çözümü nedir ne yapmak gerek? Uyku problemi de var gözlerinin altı mosmor geziyor.