Lütfen biri fikir versin süreci anlatsın 🤦♀️ öncelikle 16 aylık bir bebeğim var normalde memeye düşkündü ama son zamanlarda aşırı bir bağlandı abartısız söylüyor 5 dakikada bir geliyor sigara gibi iki fırt çekip ucunu parçalayacak şekilde ısırarak bırakıyor ve bende o acıyla bağırıyorum eşimde buna şahit olunca halimden hiç anlamayıp çok kızıyor bana oysaki normalde ne yaparsa yapsın asla bağırmam bebeğime bunu bilmesine rağmen çok üstüme geliyor her neyse yemesi içmeside güzel oğlumun ama meme olmadan asla yatmıyor sabaha kadar da ağzına koyup uyuyorum emzik kullanmıyor diye gece dahada bağlandı memeyi ağzından çektiğimde uyanıyor . Karar verdim yarın direk kesicem ama nasıl yapıcm hiç bilmiyorum