Kbrmrc Kızlar bebeğim şuan anne sütü ve mama alıyor sütüm az olduğu için 4. Ayda ek gıdaya başlamak istiyorum doktor kontrolünde tabi neler verebilirim yengem oğluna pirinç unlu muhallebi yapıp veriyordu 4.ayında bu durumda olan 4 aylıkken ek gıdaya geçen var mı
Bulutunanesi Kbrmrc bende bekleyeyim burda bizde 4 aylık olduk ve bende ek gıdaya geçmek istiyorum çünkü iki hafta sonra işe başlamak zorundayım 😞
Tugce22 Kbrmrc keisnlikle doktorunuza danışın. Mesela benım doktorum 4 aylıkken yıgurt elma ve armut verebilirsin istersen dedi. Ben bekledim anne sütü ve mama verdim. 5 aydayız bizde yeni başladık ama dediğim gibi doktorumuzun soyledıgi seyleri verıyorum. Birde arada 4 aydan sonra verılen kaşık maması var onu yapıyorum. Denemek için almıştım. Bugunde irmik aldım meyve elmalı armutlu öeyve püresi yapcagım 6 ayda sebzelere geöixemğimiz için şimdilik verdıklerim bukadar
Cannesi Kbrmrc bizim de 4 aylık olmamıza az kaldı. 4. Ayın bitimiyle başlayabilirsin dedi doktorumuz yoğurt elma püresi gibi şeylerle. Bende sabırsızlıkla 4. Ayımızın bitmesini bekliyorum 🙏
Zeyzeyuuuu Kbrmrc aylik kilo olarak ne aliyor ? Hem mama hem sut veriyorsunuz ya ? Benim de sütüm az yetmiyor
Deletedmom114 Sütün yoksa formül mama diye birşey var🤦🏻♀️ 4 aylık ek gıdaya başlanmaz bağırsakları daha hazır değil buna, haliyle kaka problemleri yaşarsın bende söylemesi.
Bulutunanesi Deletedmom114 bizde 4 aylık olduk ama bütün marka formül mamaları denedim gerçekten hiçbirini de almıyor hep midesini bulandırıyor peki ne yapabilirim formülü alması için 😞
Kbrmrc Deletedmom114 formül mama veriyorum zaten canım ama ondanda tiksiniyo bebeğim aç kalacak diye korkuyorum ve benim bişeyler yapmam gerekiyor
Alparslaninannesi Deletedmom114 canim fazlaca yargılamiyor musunuz? Biz de 4 aylik basladik ek gıdaya doktorumuz oyle uygun gördü. Mama kullanan bebeklerde doktorlar erken baslatabiliyor siz belli ki anne sütü ile besleyebiliyorsunuz ancak formül süt dediklerimiz de kolay sindirilecek seyler sağlıklı seyler degil maalesef kac tane mama değiştirdik biri kabız yapıyor biri ishal
Kbrmrc Zeyzeyuuuu 2 aylıkken başladık mamaya 1 kilo almıştı kontrolünde bidahaki kontrol haftaya bakalım kaç kilo aldı mamayı 2 öğün verdin ama bu ay önceden 3 öğün veriyordum memeyi reddettiği için mamayı azalttım bu ay
Fatmanurayza Kızım dört aylıkken başladık biz ekgıdaya yoğurt meyve püreleri ve muhallebi veriyorum. Doktorumuzun önerisiyle başladık hemde çünkü anne sütünü sadece iki ay içti geri kalan iki ay da formül süt kullandık ama çok fazla kilo alan bir bebek olmadı hiç bir zaman. Doktorumuzun da tavsiyesiyle başladık çok şükür bi sorun da yaşamadık. Doktor onay verdiği zaman başlanabilir. Bu bebeğin yemeğe olan ilgisiyle de alakalı tabiki
Kbrmrc Fatmanurayza 2 aylıkken başladık mamaya 1 kilo almıştı kontrolünde bidahaki kontrol haftaya bakalım kaç kilo aldı mamayı 2 öğün verdin ama bu ay önceden 3 öğün veriyordum memeyi reddettiği için mamayı azalttım bu ay
Fatmanurayza Kbrmrc Normal su ve pirinç unuyla yaptım hep bazen içine biraz mama koydum bazen pekmez bazende meyve püresi koyuyorum o gün tattırdığım şeylere göre ayarlıyorum. Mesela öğlen meyve pürrsi verdiysem akşam meyve eklemiyorum sadece çok çok az pekmez koyuyorum ocaktan aldıktan sonra
soyismimii1 youtubeye bebeğime ek gıda yazın , ilk çıkan sayfa, nohut çorbasından muhallebilere kavanoz mamasından kahvaltıya birçok tarif var kesinlikle yararınıza olacak videolarım olacaktır, su oranına kadar ölçü veriyorum bakmanızı tavsiye ederım :)
Derininannisi Kbrmrc saçmalamaya ya 4 aylık bebeğe ne yedirmeyi düşünüyorsunuz boş yere mi 6 aydan önce ek Gıda olmaz diyoruz burda sütünüz azsa formül mama var lütfen çocuğun midesiyle oynamayın ya