Kızlar adetime 1 gün kala erken gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı testten 1 gün sonra adet olmaya başladım yani daha önce düşük yaptım biliyorum düşük değil adet oluyorum bildiğin bugün beta verdim daha çıkmadı yani test yanlış sonuç vermiş olabilir mi ben anlamadım nedir bu durum hamile olabilme ihtimalim var mı adet görürken ve az değil yoğun da değil her zaman ki gibi adetim bilgi verir misiniz yaşayan varsa