18 aylık oğlumun kafasına eşimin telsizi düştü. Ağladı baya. Ben ayağına falan geldi sanmıştım. Kafasını tutunca baktım hafif şişlik vardı. Ufak bi kesi olmuş ve az kanamış. Bugün öğle uykusu uyumadı. Şimdi de gece uykusuna geçti çok uykusu vardı. Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim. Başına gelen var mı ?