Kızlar merhaba 2,5 senedir baş dönmesi yaşıyorum yani etraf dönmüyor beynim sallanıyor sanki içsel bi dönme sanki sandalda gidiyormuşum gibi yürürken boşluğa basıyorum sanki dengesizlik sersemlik var. Check up yaptırdım herşey temiz piskolojik deyip yolluyorlar ama 2 senedir zaten antidepresan içiyorum asla bu belirtilere iyi gelmedi . En son bi doktor bana bu durumun Dizziness yada vestübüler migren olabileceğini söyledi antidepresan sürecimin bitmesini bekliyorum muayene için. Ama gerçekten hayat kalitem sıfıra indi bu durumu yaşayan var mı neler iyi gelir çok sıkıldım artık