Merhaba kızlar pazar günü menemen yapacağım diye domates konservesi çıkarmıştım daha sonrasında eşim istemedi ben de tamam dedim yerine koydum yani kendi yaptığım konserve benim bu arada herneyse dün yemeğin içine katacaktım yani sanki biri kapağını açmış hafif bir şeyini kullanmış daha sonrasında böyle kapatmış gibi kapağı aşırı derecede kolay açıldı normalde bıçakla havasını alırız ya hani o fıs sesini duyuyoruz yok öyle bir şey hiçbir şekilde olmadı yani bayağı bir kolay açıldı kapak sanki açılmış daha önceden gibiydi tadına baktım tadı normal bozuk değil sizce ben bunu ne yapsam atsam mı şu an buzdolabında