Tatlican 🤣🤣 Ya aslında terslik değilde bazı şeyleri bodoslama söyleme linç gibi şeylerden yedim. Yoksa kimseye kötü bir kelime kullanmamışimdir ( olayın gerçek adı değilse) onun dışında açık sözlü yazıyorum ama küfürle saldırı vs işlerine hiç grmedim. İşte en sonda biriyle ilgili bırsey yaptım ( kötü değil) sonuç 1 ay tatil 🤣🤣
Sonuncusu hariç diğerlerinde hak ettim. 1 uyarım var Oda birine erkek dediğim için. Onu da bilmiyordum benden sonra gelmiş O kural. Bileydim demezdim boşa aski almazdım. Bir dönem kayboldum aski kalktı ama küstüm foruma O dereceye gelmiştim 🤣