Miraay_123 100 bin olsa da bu kötü ekonomi, TL’nin değerinin olmaması bu devam ettikçe artmasının hiç anlamı yok kaldı ki 28 bin öyle komik bi rakam ki. Birileri zenginleşti ama halk fakirleşti. Halkı umursayan yok. Halk bir avuç zengine çalışıypr, emekleri onlara gidiyor.