Aloneangel_ Deletedmom2987 Çok vermiş yarısını geri alsın jsjsj Resmen dalga geçiyorlar ya enflasyon ortada en kötü evler olmuş 15 20 bin bunlar hangi kafayı yaşıyor ya
bloommom Aloneangel_ yarısını mı zaten 4/3 alıcaklar asgari ücrete /27 zam yapılıyor geri kalan her şeye full zam