simgeesell tugbisssdgshsh ben dün test yaptım pozitif çıktı ama bugün adet oluyorum o yüzden emin olmak için verdim
babyygirll simgeesell canım e nabız uygulamasını indirip ordan bak Google’dan girince gozukmuyo ama uyggulamada gözüküyo
simgeesell babyygirll evet e nabızda bakıyorum sağlık ocağında verdim ertesi gün düşüyormuş maalesef ondan daha göremedim
Serpil09 simgeesell bence yanınızda acil varsa gidin idrar testi yaptım pozitif çıktı bugünde kanamam geldi deyin belki ultrason da çıkabilir yada tekrardan kan alabilirler Alalh korusun düşükte olabilir
simgeesell Serpil09 düşük değil daha önce düşük yaptım maalesef kimyasal gebelik gibi duruyor daha önce onu da geçirdim hepsi var bende de Maaşallah 🫠