Anneler yardıma ihtiyacım var 4bucuk aylık bebeğim 1 aydır öjsutotır ilk başta hafif hafif başladı hemen dr götürdüm ciğerde birsey yok dediler fitospan şurup verdiler geçmedi sonra başka dr götürdüm 10 gun sonra klamer verdi önlem olsun diye en son bebeğim artık öksürük krizine giriyor nefesi kesiliyor burnu akıyor gözleri sulu sulu başka dr götürdüm süt alerjisi dedi sağlam diyete girdim Zyrtec damla verdi mama değiştirdi ve reflude var dedi şurup verdi ama hala çok kötü öksürüyor ve balgam oldu şimdide ne yapayım ?