nazli999gmailcom Kızlar 1 aylık bebeğim . Sürekli ikiniyor ama çok fazla. Mesela emerken ikiniyor kip kirmizi oluyor ağlıyor emmiyor. Neden oluyor bu ya. Bide her gece 12 den 5 e kadar ağlıyor hep aynı saatte neden
slnklc nazli999gmailcom kuzucuk koliktir muhtemelen kakasında bir problem olursa alerjiyi de değerlendirebilirsiniz(kan,kabızlık vs.)
elizinannesigeldi nazli999gmailcom aynı şeyi bizde yaşadık, yaşamaya devam ediyoruz ( 2 ay 23 günlük) yıldımmm