4_mevsim_biranne vallahi canım şöyle soyluyum benim eşim parkeci kendi döşedi işçilik ve hamallık yok sadece malzeme bu kadar tuttu ev 3+1 bir 4 odaya sadece döşedi eğer eşim değil başka usta yapmış olsaydı çok daha pahalıya mal olacaktı bide döşeme stilleri var merdiven balıksırtı gibi gibi onlarda fiyatı değiştiriyo ama şöyle soyluyum derzli parke en pahalı parke biz peli markasininkini kullandık süpürgelik aynı şekil 10 cm olan en pahalı olandır sen mesela derzsiz ve normal süpürgelik yaptirirsan çok daha ucuz olur ama kalite ve görsellik farkı çok fazla var