Merhabalar bebeğim 41 günlük oldu birbirimize alışmaya çalışıyoruz. Beni şuan endişelendiren ise bu zamana kadar yanımızda hep birileri vardı yardımcı olan annemler kayınvalidemler onlar dönünce eşim ben bebeğim kalacağız eşim de işe gidecek mecbur nasıl düzen oluşturacağım nasıl ilerleyecek tek başıma bakabilecek miyim bebeğime