Kizlar linclemeyin sormak istiyorum 4 buçuk aylık bebeğim burnu tıkanıklığı vardı grip gibi bende biraz viks vardı ama böyle olacağını asla bilemedim biraz burnuna sürdüm o da baya ağladı böyle olacağını bilmiyordum çok kötü hissediyorum hemen ılık suyla yüzünü yıkadım tek kullanımlıkla bişey olur mu ne yapmam lazım çok kötüyüm internette baktım solunum yollarını kotulestirir diyor