Gizemre ben hamileyken çok araştırmıştım tecrübeleri okumuştum o yüzden kendim de yazıp yardımcı olmak isterim.
Solomom un kangurusunu aldım yenidoğan aparatıyla birlikte. Ama içinde kayboluyor gibi oldu çocuk nefes alıyo mu biyeri acıyo mu falan diye çok rahat edemedim. Bi arkadaşım sling verdi böyle gerdirip bağlanan esnek kumaş sadece halkalı falan değil. Onunla rahat ettim ilk 2,5 ay. Sonra bizimkinin kilosu 6yı bulunca kendi kangurumu aparatsız kullanmaya başladım artık içinde kaybolmuyodu kendisi de rahat ediyodu hatta karnı tok altı temizken koyup dışarı çıkınca 5 dkya uyuyodu. Şuan 8 kilo hala kullanıyorum. Evde bile temizlik yaparken mutfakta falan bazen durmayınca takıyorum, memnunum. Çoook uzun yürümeyecekseniz kullanışlı oluyor. Geçen kitap fuarına gittim biraz abartmışım çocuk uyuyor nasılsa diye ama sonradan belim sırtım ağrıdı. Öyle şeyler yapmamak lazım 😄