aysunahmet Merhaba oğlum 2. Ayına girdiğinde sünnet ettirmek istiyorum. İstanbul için doktor önerisi olan var mıdır?
didomido00 aysunahmet okmeydani tip merkezi doktor bile söylerim. Çok iyi bi doktor hemde benim oglum 3 aylikken oldu. Anlamadi. Ama ben cok gergindim. Adam o kadar neşeli ki orda gergin olamadım. Resmen adam yanımda sunnet etti. Yani dışarı çıkarmadı. Çok iyiydi yani.
zeynep865 aysunahmet 1.5 aylık yaptırdım 2. Oğlumu ilkini 4. Ayda yaptırmıştım. İkiside iyi geçti ama 1.5 ayda yapılan oğlum asla anlamadı. Hüseyin murat mutuş liv vadiistanbul harika bir doktor gözünüz kapalı gidin. Bebeğimden kan alınsa daha çok ağlardı o kadar kolay ve iyi geçti
aysenurkyc aysunahmet merhaba, bugün yaptırdık oğlum 44 günlük. Fatih’te Dr. Kamil Salih Selman hoca yaptı. 1 aydan büyük olduğu için 4 bin tl ödedik
gulsahh0 Bebeğim tam iki aylıkken Başakşehir de özel bir klinikte sünnet oldu lokal anestezi aldı dikişsiz klamp ile sünnet edildi sadece ilk gün ağladı
Veragizem zeynep865 ben bugün yaptırdım klipsli salı günü çıkartacaklar ama sınrası için endişeleniyorum süreçten bahsedermisiniz biraz
bestber 5.5 aylıkken yaptırdım keske daha önce yaptırsaydım eyüpsultanda dr.mehmet hatemi kendi kliniği var ınstagramda bulabilirsiniz cok cok iyi gecti sadece ilk gün agladı sonra hic biseyi kalmadı
zeynep865 bestber ben klipsli yaptırmadım açıkçası. Sonrası için klipsin yeniden sünnet ve çeşitli ameliyatlar bile gerektirdiğini okudum dikişsiz olduğu için. İnşallah süreciniz çok iyi geçer
pink9 Merhaba kızlar benım oğlum aralıkta doğdu kış bebeği malum havalar soğuk üşütür dıye Bn de yaza doğru düşünüyorum sızce nasıl olur şu an bır aylık haziran temmuz gıbı nasıl olur havalar ısınsa 6/7 aylık cıvarı çok mu gec
selimtahamom pink9 tıbbi olarak geç olmaz ama sizin için zor olabilir belki dönmeye emeklemeye çalışacağı için, ama genelde ilk gün zor diyorlar sonrasında çocukta bişey anlamıyormuş, bizimki de 3 aylık dönmeye başlamadan yaptırmak istiyorum hemen