kızlar kizm 10aylikken hamile kaldım ve şimdi doğumu yaptım binlerce şükürler olsun Rabbime.🙏bu postu acmakda amacım erken hamile kalan sezeryanli annelere bir umut olsun.ilkine görə ikinci sezeryanim baya iyi geçti.ha bide ilk sezeryanimdan dikiş izim çok kabarık ve iyrənc duruyordu doktorum sağolsun onuda almış.ona rağmen çok iyiyim