cakallllll Kızlar 53 günlüğüz 2. Ayda yapılıyormuş sanırım bu çocuk doktoruna yarna randevu aldım ama goze ayrı falan mı alcam lazım randevuyu nasıl ilerliyo süreç bilen var mı
lucyx cakallllll bize ilk 3 ayda göz muayenesi demişti , 1. Ayda da kalça usg si yapıldı ama sanırım 2. Aya kadar yapılabiliyormuş o da
arzuyoo Kalça 3. aya kadar çekiliyor. Biz 2 ayımızda çektirdik. 3.ay kontrolünde de doktorumuz 3-6 ay arası göz muayenesi var dedi 4.ay yaptıracağız onu da.
araskuus esnyks bizde yaptırdık hiç bi zorluğu yok 5dk arayla üç defa damla sıkılıyor bizim ilk damlayı onlar sıkmıştı kalan ikisini bize verdiler biz sıktık göz bebeği büyüğünden muayene ediyorlar
myangelson esnyks bizde damla ile bakıldı ilk doktor sıktı 10 dk sonra siz sıkın muayeneye getirin dedi götürdük muayene etti. Bizimki kuvozde kaldığı için ekstra bir aletle daha baktı o ayrı rutin göz nuayenesinde olan birşey değil
esnyks araskuus peki bu damla büyüklerde kullanılan gibi yakmıyor mu yani bebek rahatsız olmadı mı sizinki nasıl geçirdi 🥲