Kaardelen Biskusunannesi Sirkeli su yöntemini kullanırdım ama zararlı olduğunu öğrendim doktorumdan. O yüzden duş aldırıyorum genel de. Son çare dolven yada calpol.
acimavi Biskusunannesi alnına, boynuna ve koltuk altlarına ıslak bez koyuyorum. Geçen gün bir çorabı limon suyuna batırıp giydirdik, 15 dk sonra ateşi düştü ama yapay zeka bu uygulamamızı pek doğru bulmadı
Biskusunannesi usenmedimyaptimbirvelet valla onlarla geçmiyor artık 3 üncü gün dönüşümlü calpol dolven o bile çok az süre düşürüyor ateşi yine aynı 😭 bazıları ayaklarına frlan bişeyler sürüyordu çocukların
Biskusunannesi Kaardelen duş atletle gezdiriyorum ilaçlar hiç bi işe yaramıyor ateşli 3 üncü gün artık
ask33 Biskusunannesi bizde çarşamba gününden itibaren hep ateşliyiz dediğiniz gibi calpol ve dolveni dönüşümlü kullanıyoruz ılık duş aldırıyoruz ama bunlar da fayda etmiyor artık napacağımı şaşırmış durumdayım
Hndsmom Siz de mi ateşlisiniz biz de pazar gecesinden beri aynıyız duş aldırıyorum Calpol veriyorum ama pek işe yaradığı yok
Biskusunannesi ask33 bu sıra inatçı ateş oluyor genelde hastalık olarak . Herkeste öyle duyuyorum. Vallahii zamanla geçiyor 3 gün çektik ama ilaçlarla değil serumlarla bile geçmiyor
esila53 ask33 fitil kullanabilirsiniz bebekler için de ateş düşürücü fitiller var yarım doz yeterli oluyor
xebrux çorabı limon suyuna batırp giydiriyom veya zeyintağ sarımsak karışımı yapıyorum bekletiyorum daha sonra sadece zeytinyağını ayaına sürüp çorap giydiriyorum calpol dolven geçirmiyor bizde pedifen kullanıyoruz
incirreceli_06 xebrux bizdede dün başladı ateş ilk defa çocuğumun uyurken iniltili ses çıkardığını gördüm bende pedifen kullanıyorum şuan yanında aferinde veriyorum inşallah geçer 🤲
Nikita esila53 fitil yarım kullanılmaz. Fitili fitil formuna getirmek için kullanılan malzeme ile ilaç kısmının olduğu alanı eşit bölemezsiniz. Etkisi yetersiz olur. Ya ilaçlı ya da ilaçsız kısmı gelebilir
ask33 esila53 fitil bizi bi 4 saat rahatlattı çok şükür . Çok teşekkür ederiz. Ama sonra tekrar ateşi yükselmeye başladı. Bu kadar dirençli olan bu ateş nedir böyle çok yıprandık