Gerçekten merak ediyorum bi bizim evde mi bu kadar çöp oluyor her gün ama her gün koca poşet çöp doluyor artı banyodaki küçük çöp bezler vs derken 2 büyük poşete dönüyor. Her gün atıyorum artık belediye bize çalışıyor yani ay daraldım çok mu temizim çok mu pasaklıyım anlamadım