Kızım 19 aylık telefon asla eline vermedik hiç bir zaman ekran televizyon izlememişizdir ne zaman telefonu elime alsam birileriyle konuşsam görüntülü konuşsam telefon sanki onunmuşcasına istiyor elimden alıyor birileriyle rahat konuşamıyorum telefonda önemli bir işim varsa gizli saklı almaması için uğraşıyorum bu neyin nesi Allaşkına ? İstediği olmadığı zaman kıyametler kopuyor ağlıyor çığlık atıyor buda ne böyle yaaa kafayı yicem beeeeen yaşayan anneler var mııııı