Merhaba kasımın 28 inde fenalaştım . Hastaneye kaldırıldım ateş 40,5 ile .. üşüme titreme , idrar yapamama , belden aşağı ve eller yarı felç.. nöroloji bölümünde yattım kortizon ve antiviral serumlarla 17 aralıkta taburcu oldum ve evime geldim. Bebeğim 7ay 14 günlük anneannesi baktı . Sütüm kesildi serumlardan . Ve geçici olarak ayak baldır kaslarım erimiş desteksiz yürüyemiyorım.
Bebeğim bana hiç gelmiyor, kucağıma alıyorum ağlıyor etrafımda kim varsa ona atlıyor ne yapabilirim? Bu böyle devam etmez değilmi ? Beni umutmuş mudur sevgili anneler ?