fairytaleofthestars teşekkür ederiz size de çok geçmiş olsun♥️ ateş dün bitti 2 gün sürdü. Şu an öksürük vs var tabi iyileşiyoruz . Doktorumuz bize ilk kulağı kızarmış dedi yatarak emzirmeden olabileceğini söyledi antibiyotik başladık sonraki gün aşırı kötü oldu gözleri akıyordu yürüyemedi emekleyemedi hiç hali yoktj yani ayakta duracak ateşlendi vs bir daha gittik test yapmadan infulenza muhtemelen dedi test yaptı öyle cıktı gerçekten. Enfluvire direkt basladık hemen toparlıylr bence o ilaç siz başka doktora daha gitseysiniz keske
Ateş 40 lara dayandı bizim bi ilaçla düşürdük bi şekilde sonrada zaten bitti