beyazzkuguu ben de çok kararsızım. Ama şöyle düşünüyorum evde bakıcı bakacağı zaman illa ki işi çıkacak hasta olaçak cenazesi olacak izin isteyecek haklı olarak . Ama kreşte öyle bi sorun olmaz devamlı bakılacağı yer vardır . Kreş için sadece hasta olmasından korkuyorum . Çok sık hastalık geçirecek ve bakımı için bende izin alabilecek miyim sürekli o da var . Kreşin benim için tek avantajı yaşıtlarıyla aynı ortamda sürekli etkileşim halinde . İlerde sosyal bi çocuk olur