ugurbocegmm Merhabalar, şuana kadar Vitma dan aldım ama çok pahalı ve çabuk bitiyor. Siz nereden alıyorsunuz 😊
ayisit ugurbocegmm tarhanayı ek gıdaya geçince og ve makarna lütfenden almıştım şimdi kendi evde yaptığımızdan yiyor
sarikavun ugurbocegmm tarhana irmik yulaf unu yok pirinci osu busu cogu sey beyorganikten aliyorum. Og nin urunlerini benim benegim begenmedi aldim kaldi irmigini bile fark etti. Ama her cocuk farklidir tabiki
Alyehus Geçen arkadaşım tarım krediden almıştı güzeldi tadı. Bir ev tarhanası olmuyor tabi ama içilir yani ben beğendim ☺️