[silindi] İlk yazdığınızdan henüz şikayette bulunduğunu anlamıştım. Şimdi tamam. Duruşmada bir daha yapmayacağım dediyse ikrar da var. Temas içeren bir eylemi olmamışsa (sadece takip etmek, kart vermek vb.) istismardan değil, Cinsel Taciz suçundan ceza alır. Mağdur çocuk olduğu için cezası 6 ay-3 yıl arasında olur. Fakat eylemini birden fazla tarihte gerçekleştirmesi nedeniyle zincirleme suç hem de daha önceki mahkumiyetleri nedeniyle tekerrür söz konusu. Alt sınırdan belirlenirse sonuç cezası 7 ay 15 gün olur. Mükerrir olduğu için de bu sürenin tamamı infaz edilir. Fakat anlattığınız olayda Israrlı Takip suçundan da dava açılmış olması gerekir. Siz kabataslak anlattığınız için ben de kabataslak bir yanıt verdim size. Yani dosyanın detaylarını bilmeden verdiğim bu cevabın, yargılama sonunda verilecek kararın aynısı olamayabileceğini bilin.