18 aylik kızımı bir hafta olucak emzirmeyi kestim ama halen sabah kadar kaç kere kalkiyor , bu kalkmalar nezman biticek , yani uyaninca emmek icin aglamiyor oylesine agliyor ayagimda sallatırıyor kendini, indirincede uyanıp agliyor bu durumu yaşayan varmı geçici bir durum mu ?