AbEsMu130125 emine5668 her defasinda bu son diyorum bsonra amaaan beraber buyusunler birlikte oynar eglenirler başkalarına muhtac olmasinlar diyorum. İlk ikisinin arasında 1.5 yil kucigu ve katnimdakinin arasinda da 2 yıl falan olacak ama bu sefer gerçekten de sonnn😃
birazquality emine5668 bence ilacı al elinin altında bulunsun dayanabildiğin kadar dayanır içmezsin iyice kötü olduğunda kullanırsın en azından evde bulunsun
mervecsk Hem rennie hem gaviscon içiyodum her gün anlık rahatlıyodu hamileliğimin sonlarına doğru doktorum bi mide koruyucu vermişti o iyi gelmişti sadece ama bu seferde hafif bulantım oluyodu doğum yapalı 4 ay oldu midem yeni yeni kendine geliyo
emine5668 mervecsk gercekten mi ya 4 ay sonra gecmesi biras tuhaf olmus dogurunca biter normalde yani benim ilkinde dogumdan sonra bi bosluk gibi olustu karnimda ondna 1-2 ay bisey yiyememistim
mihraninannesi010725 emine5668 oyy ne çektim hele son ay ya eşim koli koli maden suyu alıyordu sabaha kadar içiyordum
emine5668 mihraninannesi010725 gercekten mi ya iyi geliyo muydu bari maden suyu😂 son ay ne alaka aceba ya
mihraninannesi010725 emine5668 son ay karın büyüdükçe mideme baskı yapıyordu uyuyamıyordum hiç iyi geliyordu bana
emine5668 mihraninannesi010725 evet ya son ay zaten uyunmuyo malesef kilo alimi bel agrisi hareketlenmeler ama guzel yani biticek olmasi😂zamanin az kalmasi guzel bisey