Bebeğinizin bir yaş doğum gününü nasıl kutladınız? Ben hatırlamayacak gerek yok olarak bakmıyorum çok önemsiyorum hatta bence 2.3. Den daha önemli ilk doğum günü olduğu için 🥰 Bir mekan tutup mütevazı bir kutlama mı yapsam 15-20 kişilik yoksa evde çekirdek ailemizle mi bilemiyorum. Süsleme organizasyon vs hoşuma gidiyor evde istediğim gibi olur mu bilmiyorum. Siz neler yaptınız?