Merhaba anneler kızım 34 aylık ve çok kaygılı olduğu söyleniyor seslerden korkuyor şarkıları istemiyor sevmiyor korkuyor pazardan süslü püslü toka gösteriyorum onu bile istemiyor hiçbişeye olumlu yaklaşmıyor çok kafaya takmış durumdayım oyun grubuna götürüyorum sınıfa girmiyor hep beni istiyor arkadaşlarından falan korkuyor sanırım seslerden gürültüden çok rahatsız oluyor bu durumu yaşayan ve yaşayıp da oyun terapisine gidip de sonuç alan var mı ?