Hep_oyle_olur_zaten 18 aylık oğlum 3 gündür herşeye küsüp ağlıyor en ufak şeylere bile. sizde de oldu mu nasıl davranmalıyım her agladiginda gonlunu alsam daha mi abartir sürekli mi devam eder bilemedim
Hiilyuss Hep_oyle_olur_zaten benim de oglum yapmaya basladı sadece her seferinde bizime vimizde küsmek yok diye hatırlatyorum. Birinden görmüştür muhtemelen
Hep_oyle_olur_zaten Hiilyuss aynen olabilir çok fazla yapiyo soyledigimiz en ufak şeyde olumsuz olmasa bile alınıyor