ranarumeysa banauygun altı ay da aldılar ne zaman alınacağına kendin karar veriyorsun diyelim ki aylık atmiş bın ödersen altı ayda alıyorsun ama on beş bin ödersen bi senede alıyorsun yanı ödediğin taksite göre değişiyor
mmellissa nurzeyd06 bizim odeme gunumuz 7 ocak ama para çıkışı ilgili ayın 20 ile 30 arasında gerçekleşiyor diye yazıyor sözleşmede bekletiyorlar mı gerçekten 20sine kadar araba hazır evraklar hazır sadece sözleşme için cuma gunu gidip imza atıcaz