Arkadaşlar üç yaşında bir çocuğum var yani sendromu bilemiyorum ama hiç uyku düzenimiz yok bir kaç aydır alışmıştı üç gibi uyuyordu gündüz dörtte uyanıyordu gece 1 gibi yeniden uyuyordu sonra anladım ki gündüz uykusuna geç yatığı için gecede geç yatıyor bir haftadır gündüz uyutmuyorum gece erken uyur diye ama tam tersi çocuk yine on birde uyuyor anlamadığım nasıl uykusu gelmiyor bide hani gece on birde uyuyup sabah onda uyanıyordu hani alıştı kendisi artık gündüz uymak istemedi yani anlamıyorum ne yapıcağım gerçekten çok zorlanıyorum saldım artık nerde ne zaman uyuyorsa uyusun biri bana bir yol göstersin