talhamamy Kızlar 3.oldu 0 tl geliyor geçen ayda 60 tl geldi bu kadar az kullanıyor olamayız altından bir bit yeniği çıkmasın 🤔 başına gelen var mı şok oluyorum çünkü görünce
nadidelifora talhamamy belediyeyi arayıp bildirmeniz gerekir sanıyorum. Mutlaka bir sıkıntı var. Kaçak kullanım ile suclanabilirsinir. Bu ciddi de bir kul hakkı. Üç aydır beklemeniz de ilginç geldi bana.
hunilimomy talhamamy saatiniz muhtemelen bozuktur. Haber verin mutlaka belediyeye kaçak kullanim bedeli ödemeniz gerekebilir eger haber vermezseniz
somurtkansirin talhamamy saatiniz de bir problem olabilir. Bir keresinde bize normalin çok üstünde gelmişti aradığımızda saatin yanlış okutulduğunu söyleyip düzelttiler.
Deletedmom_897 talhamamy Su sayacı arızalıdır.Bizim ki kartliydi sayacı bozulmuş su bittiği halde kesilmedi .Sayacı değiştirdik .Bozukken kutladığımız suyun parasni da ödedik
talhamamy nadidelifora Üç aydır beklemeniz de ilginç geldi bana. 😂 Faturanın altında 3 ton altı kullanıldığı için gelmediği yazıyor bunca zaman geliyordu hep yani kaçak kullanımla ne ilgisi olabilir değiştirilebilir mi hatlar
nadidelifora talhamamy işte ilginç gelen tarafı da tam burası. Bir evde üç ton altı su kullanımı mümkün mü. Daha önce kaç ton kullandığınızı az çok bilirsiniz. Bu şekilde gelen ilk faturada bir anormallik olduğunu anlayıp bildirmeniz gerekiyordu. Çünkü kaçak kullanımla suçlanırsınız. Sizin lehinize birşey söylüyorum aslında.
talhamamy somurtkansirin acaba gerçekten az kullanmış olabilir miyiz faturanın altıda öyle yazıyor çünkü 3 tonun altında diye
Deletedmom2987 talhamamy nasıl az kullanmış olabilirsin hiç mi çamaşır bulaşık makinası çalıştırmadın hiç mi çoluk çocuk duş almadın mümkün mü sence ceza ödeyeceksin üstüne üstlük
somurtkansirin talhamamy bizlerde her ay foşur foşur halı falan yıkamıyoruz yinede 400’ün altı gelmiyor 😂 sonradan başınız ağrımasın siz bildirin bir baksınlar
bebiskoveannesi talhamamy büyük ihtimalle sayaç bozulmuştur. Kayınpederimin öyle oldu bi kaç ay 2₺ gibi bi rakam geliyodu. Sonra belediyeye söyledi sayacı değiştirdiler
CuteBadesMama talhamamy sayaç bozulmuş olabilir, belediyeye bildirmeniz gerekir. Bir ayda hiç su kullanmasanız ki mümkün değil sanırım, sadece tuvalette sifona bastığınız su 100 lira tutar herhalde. Hiç ücret gelmemesi normal değil.
talhamamy CuteBadesMama sadece tuvalette sifona bastığınız su 100 lira tutar herhalde. Yaa öyle olsaydı 2binden aşa gelmez fatura 🤭
talhamamy Deletedmom2987 balkon yıkamıyorum duşta her zamankinden az alıyoruz o mu bu kadar fark etti dedik hatta
Deletedmom2987 talhamamy valla farkettiğin an haber vermeliydin bu tür işler sorun çıkarıyor hep halamlar da 20 bin tl kadar su tüketmiş gözüküyorlardı sayaç bozukmuş bildirin
talhamamy CuteBadesMama ayy kimseye de bişe denilmiyor ki benzer bi durum yaşamıştık gelip baktılar bir de azar yemiştik o zaman sorun yol normal diye ama yine de arayalım biz