Kızlar merhaba bugün kızımı dokuzuncu ay kontrolüne götürdüm.
Hidroksi d vitamin en fazla 49 bizimki 57 çıkmış.
Sonuçları gösterdik doktor demir damlasını önümüzdeki kısa kadar keselim dedi Ocean Marc’a bir fıs veriyordum. Daha hiç dişi çıkmadı D vitamininin önümüzdeki kışa kadar kesmek bana mantıklı gelmedi başka bir doktorla daha görüşeceğim ama var mı başına gelen?