Kızlar başlığı nasıl seçeceğimi bulamadım , anlatacağım. 3 yaş 3 aylık olcak oğlum. Hastanede bayan gördü mini etek giymişti. Anne bak bacak açık, ayıp dedi. Sen sakın böyle giyme dedi.
O kadar şaşırdım ki çünkü ben de yerine göre mini etek falan giyiyorum tatillerde, normalde değil ama hani beni böyle görmüşlüğü var asla babası da ben de ayıp ya da kötü demeyiz nereden duydu nasıl anladı bilmiyorum.
Şimdi intertten gösterdim göbek açık ve tesettürlü iki kız. Tesettürlüyü beğendi, öbürünede göbeği açık bu kötü dedi.
Cumartesi nişanımız var dizde elbise giycem, giyme bunu anne diyor😟
İnstagramda video var ya erkek çocuklar her giyime normaldir diyorlar. Ben yanlış yetiştirdim diyicem ama alakası yok. Çocuk niye böyle oldu acaba 🥲