Kızlar 16 aylık oğlum dün akşama doğru ben odamı toparken oda ayağımın altında gidip geliyodu sonra birden bire öğürmeye başladı kıpkırmızı oldu sonra yutkundu ve geçti bende çok üstüne düştüm odada yiyecek bişey yok acaba ne yuttuda öyle oldu diye sonra bi baktım komidinin üzerindeki küpemin teki yok (22 ayar dorika halka küle) ki biz odaya ilk girdiğimizde ikiside ordaydı eminim odayı alt üst ettim asla bulamadım kesin onu yuttu diye düşündüm eşimi aradım acile götürdük röntgen çektiler doktor göremedi ama kesin konuşmadı “annesi şuan yok görünüyo ama gazdan ve kakadan göremiyorum da olabilir sen takip et durumunu” deyip yolladı eve geldik odayı bidaha aradım taradım yok ve oğlum normalde her sabah uyandığında bide akşam yemeğinden sonra kaka yapar dün sabahta yapmamıştı sonrasındada yapmadı şimdi hâla yapmadı o yüzden kakasınada bakamıyorum ama neden yapmıyo onuda çözemiyorum istisnasız hergün yapardı. 2 gün olucak neredeyse ama yok. Şimdi velhasıl kelam ben nasıl bi yol izlemeliyim akşama kadar yapmazsa bidaha doktora gidiyim mi günde 3 öğün yemek yiyo nereye gidiyo bu yemekler