Kızım 18 aylık. Aşır huysuz sıkılgan sinirli bi çocuk.
Yani diyceksiniz ki abartıyor ama ben ömrü hayatımda bu kadar her şeye mızıldayan bi çocuk görmedim. Doğduğundan beri ne çektirdi bize anlatamam. Mizacı böyle dedi doktor. Aşırı huysuz. Bi taktımı takıyor huysuzluğu mızmızlığı saatlerce sürüyor. Evden çıktığımızda nadiren 3-5 kere normal durmuştur. Evde de burnumuzdan getiriyor.
Kızsak bir türlü, sakin karşılasak bi türlü.
Artık ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Kızınca o an 2 dk duruyor sonra yine başlıyor. Normal güzel yaklaşsak yanında oturup oynasak kalktığımız gibi tekrar mızmızlanıyor.
Huysuzluğundan psikolojimiz alt üst oldu yemin ederim. Sinir stresten ellerimi dudaklarımı filan yiyorum.
Ne tepki verelim ne yapalım bi akıl verin ..?