aysme Aşırı bağlı odaya çıktığım an ağlıyor peşime geliyor benden başka kimseye gitmek istemiyor evet gelişimsel olarak belki normal ama içimede korku düşmüyor değil bana birsey mi olacak diye kızlar yardımmm
aysebb aysme 1 yaşta atak var ayrılık kaygısıda oluyor bununla birlikte çok normal yani merak etmeyin