mslozen Anneler doğum yapalı 20 gün oldu. Alt dıkıslerım 8 tane dışta var Agdaya ne zaman gıdebılırım??? Tüy alımını nasıl yaptınız?
betul97_ mslozen Doğumdan önce ağda ile almıştım 40’ıma kadar üst tarafları makineyle alt tarafları jiletle almıştım. 40 kontrolümde doktoruma sorup öyle almıştım