Kızlar yoğun bir araştırma sürecindeyiz tabiki eğitimin yanı sıra destekleyici olarak takviye vs arıyoruz. son dönemde Avrupa ve abd de Leucovorin bu ilacın denemesi vs yapılıyor otizm konuşma ve hareketlerine iyi geldiği konusunda siz ne düşünüyorsunuz? Ve balık yağı kullanmamda sakınca var mı zeka algı açıcı olarak ? Birde Ahmet aydının kitabını alıp okuyan var mı?