Deletedmom_985 bebegim 6 aylik dogdugundan beri banyoda hep kucagimda yikadim kuveti kullanamadik sevmedi cok agladi ama simdi buyudu hareketlendi kucakta biraz zor oluyor bimde banyo oturagi gordum uygun da fiyati kullananlar memnun mu yoksa gereksiz bi urun mu
gizememre Deletedmom_985 ay ben 6. Ayından sonra çok uzun süre onunla yıkadım banyo da çok kullanışlı idi
Rabiiul Deletedmom_985 kızım 17 aylık hala onda yıkıyorum beş ya da altı aylıkken almıştım o zamandan beri kullanıyorum
hayrunn Deletedmom_985 sadece banyo için değil oyun oynarken mutfakta oyalanırken vs biz dsütekli kullanıyoruz çok kullanışlı bence. Ama naçizane bana kimse söylemediği için size söyleyeyim bebeğiniz benim bebeğim gibi tombullar bimdekilerin önü açılıp kapanmıyor otururken ve kaldırırken zor oluyor önü açılanlardan almanızı tavsiye ederim
zeynebimd Ben sehpalı olanlarından almıştım mama oturağı diye geçiyor sehpasını da çıkarıp çok uzun süre banyoda da kullandık şuan 2 yaşındalar hala yemek yerken sehpasız kullanıyoruz yani kullanışlı baya ben tavsiye ederim
oylesinebiri__ Deletedmom_985 totosunu kaldırıp yıkıyorum çıkarken yine su döküp çıkarıyorum önden açılıyor bizim ki kilitleniyor oturunca kitliyorum oda suyla oynuyor yıkıyorum onu
oylesinebiri__ Deletedmom_985 ilk aylarda koyuyordum büyüdükçe koymadım müslim örtü katlayıp koyardım
Deletedmom_985 hayrunn bimdeki cok genis geldi bana sanki icinde kaybolacakmis gibi benim bebegimde tontirik bi bebek ama tavsiyenizi dikkate aldim tesekkurler
gulsimacansu58 hayrunn bu konuda katılıyorum benim aldıgımın önü açılmıyor oturtmak zor oluyor bazen bencede önü açılmalı alın
TalentedMom Deletedmom_985 banyo oturapını her alanda kullanabilirsiniz ben mutfakta tezgahta bile kullanıyorum
Pamukhanim_ Deletedmom_985 5. Ayından neredeyse 1 yaşa kadar onda yıkadım ayaklanınca yürümeye başlayınca kendi çıkmaya başladı içinden ama baya işime yaramisti