omerimaskim Bebeğim 4.5aylık altını değiştirirken çişini yaptığımda fark ediyorum çişini 2-3 parça olarak yapıyor. Ağlama vs yok yapma sırasında. Aynısı başına gelen oldu mu neden olabilir bu durum