kaygiliannee Benimde bebeğim doğduktan 1 gün sonra tutmamaya başladı hastanede baya bi emmedi kardeşimi gönderip silikon uç aldırdım öyle emdi 2 aylıkken bırakmayı denedim ama zorlandık memeden kaçıyordu bu sefer şimdi 3,5 aylığız bi 10 gündür bıraktırdım hemde hiç uğraşmadan mememi verdim direk aldı zamanla bırakır bebeğiniz diye düşünüyorum emme refleksleri güçlendikçe memeyi daha iyi kavrıyorlar bebeğin beslenmemesindense silikonla emsin bir şey olmaz ☺️